برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

برنامه عملیاتی مدارس

ShahBaz | سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ

فایل بافرمت ورد و 9 صفحه با قالب بندی مناسب.
دارای سرفصل های زیر است:
برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی
برنامه عملیاتی محوراستقرار نظام یادهی –یادگیری  ( کیفیت بخشی به آموزش ) 
برنامه عملیاتی محوربرنامه های مکمل ، فوق برنامه پرورشی  

برنامه عملیاتی مدارس

کد محصول : barname_Amaliati
قیمت : 3,000 تومان
0
از 0 نظر

جدول تحلیل محیطی مدارس برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی



تعدادی از صفحات:
جدول تحلیل محیطی

محور : توانمند سازی و مشارکت نیروی انسانی
مستندات قانونی:
سند تحول فصل 6 بند 8-10-11-13
  فصل 5 سند تحول
 اهداف علمی آموزشی و اجتماعی از کتاب مجموعه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش
برنامه درس ملی ص 29 حوزه 6
سند تحول ص 27 بند 7-11
اهمیت و ضرورت :
تربیت انسانی موحده مومن، معتقد به معاد و آشنا و متعهد به مسئولیت ها و وظایف در برابر خدا، خود، دیگران و طبیعت،حقیقت جو، عاقلریال عدالت خواه، صلح جو، ظلم ستیز، جهادگر، شجاع و ایثارگر و وطن دوست، مهرورز، جمع گرا، جهانی اندیش، ولایت مدار، منتظر و تلاشگر در جهت تحقق حکومت عدل جهانی، با اراده و امیدوار، خودباور و دارای عزت نفس، امانتدار، دانا و توانا، پاکدامن و باحبا، انتخابگر و آزاد اندیش، متعلق به اخلاق اسلامی، خلاق و کارآفرین و مقتدر و ماهر، سالم و بانشاط، قانون مدار و نظم پذیر و آماده ی ورود به زندی شایسته فردی، خانوادگی و اجتماعی بر اساس نظام معیار اسلامی جزء ضرورت جامعه است.
قوت ها :
شناسایی دانش آموزان مستعد-اشتراک 100% مجلات رشد-علاقه مند به مطالعه کتاب-همکاری همکاران در گروه های درسی مجتمع و شورای معلمان-انگیزه بالای همکاران جهت فراگیری علوم جدید و استفاده از تجهیزات و  فناوری- انعطاف پذیر بودن همکاران- مطالعه بالای همکاران و غنی سازی اطلاعاتشان-استفاده از رسانه های مختلف دانش آموازان و همکاران-مشارکت دانش آموزان و همکاران در نمایشگاه های مختلف درون مدرسه
فرصت ها :
استفاده از مهرات بعضی از اولیا-
غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در موسسات خصوصی توسط اولیا-
همکاری مداریس همجوار با مدرسه-
کمک مالی اولیا به مدرسه- استفاده از طبیعت روستا برای آموزش بعضی از مطالب- خلوت بودن و عدم وجود صداهای مزاحم- استفاده از کارشناسان مجرب- همکاری واحد آموزش اداره و گروه های هدف درسی با همکاران
ضعف ها :
نبود کارگاه آموزشی در مدرسه- نبود کتابخانه و آزمایشگاه در مدرسه- نبود تجیزات کافی در کلاس درس-نبود بانک اطلاعاتی مناسب در مدرسه-عدم آگاهی همکاران با سایت های آموزش یا در اختیار نداشتن این سایت ها- چندپایه بودن مدرسه- مدیر آموزگار بودن مدرسه-نبود محتوای مناسب آموزشی در مدرسه به صورت الکترونیک
 
 
 
تهدیدها :
نبود منابع مالی کافی- نداشتن مهارت مناسب بعضی از اولیا-نبود موزه و نمایشگاه های مختلف در منطقه- عدم دسترسی همکاران به مرکز تحقیقاتی معلمان استاد بعلت مسافت زیاد- عدم مرکز تحقیقاتی و پژوهشی در منطقه-ملموس نبودن بعضی از مفاهیم کتاب برای دانش آموزان به علت گویش محلی-در دسترس نبودن بعضی امکان مثل مترو، چهار راه و...- توجیه نبودن خیرین منطقه برای کمک به مدرسه
راهبرد
 
فعالیت وضعیت موجود  
برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی
وضعیت مطلوب
زمانبندی اجرا اعتبار مسوول پی گیری اقدامات اجرایی
 
 
افزایش نقش راهنمایی و تربیتی
 
 
 
شناسایی دانش آموزان لازم التوجه آموزشی ( نیازهای ویژه ) و برنامه ریزی جهت رفع مشکل با هدف انسداد مبادی بیسوادی 70% 100% از ابتدا تا انتهای مهرماه 2000000 معلمان توجه به سنجش دانش آموزان و آموزش ویژه -تهیه فرم برای اولیا و شناسایی
آن ها و معرفی به مراکز برگزار کننده دوره آموزشی
شناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه های مختلف و برنامه ریزی در راستای استفاده از توانمندی ها 70% 100% از ابتدا تا انتهای مهرماه 2000000 معلمان استفاده از استعدادها و برنامه ریزی مناسب-ایجاد زمینه مناسب تشکیل نمایشگاه های مختلف و برگزاری مسابقات
بررسی میزان بهره گیری از نظرات و پیشنهادات
( دانش آموزان ، اولیا و کارکنان )
80% 100% در طول سال 1000000 انجمن
 معاون
تشکیل صندوق پیشنهادات و تشکیل شوراهای مختلف
 
 
 
           
راهبرد
 
فعالیت وضعیت موجود  
برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی
وضعیت مطلوب
زمانبندی اجرا اعتبار مسوول پی گیری اقدامات اجرایی
 
 
افزایش نقش راهنمایی و تربیتی
 
 
 
شناسایی دانش آموزان لازم التوجه آموزشی ( نیازهای ویژه ) و برنامه ریزی جهت رفع مشکل با هدف انسداد مبادی بیسوادی 70% 100% از ابتدا تا انتهای مهرماه 2000000 معلمان توجه به سنجش دانش آموزان و آموزش ویژه -تهیه فرم برای اولیا و شناسایی
آن ها و معرفی به مراکز برگزار کننده دوره آموزشی
شناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه های مختلف و برنامه ریزی در راستای استفاده از توانمندی ها 70% 100% از ابتدا تا انتهای مهرماه 2000000 معلمان استفاده از استعدادها و برنامه ریزی مناسب-ایجاد زمینه مناسب تشکیل نمایشگاه های مختلف و برگزاری مسابقات
بررسی میزان بهره گیری از نظرات و پیشنهادات
( دانش آموزان ، اولیا و کارکنان )
80% 100% در طول سال 1000000 انجمن
 معاون
تشکیل صندوق پیشنهادات و تشکیل شوراهای مختلف
 
 
 
           


برنامه عملیاتی مدارس

کد محصول : barname_Amaliati
قیمت : 3,000 تومان
0
از 0 نظر

جدول تحلیل محیطی مدارس برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی