برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

PPC چیست؟

ShahBaz | شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

PPC  چیست؟

این سیستم یکی از معدود سیستم های عملی و قانونی کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران بوده و در حال حاضر صدها عضو فعال این سیستم دارای درآمد ماهیانه مناسبی از این طریق هستند.

روش کسب درآمد از این سیستم بسیار ساده است. صاحبان وب سایت و وبلاگ های پر بیننده، بعد از ثبت نام در این سیستم، لینک های متنی و یا گرافیکی سیستم را در سایت خود قرار می دهند و به ازای هر کلیک روی لینک های مورد نظر، مبالغی به عنوان پورسانت دریافت می کنند.

نکته: در این سیستم کلیه کلیک های منتقل شده از سایت شما به همراه آی پی کلیک کننده، نوع تبلیغ، تاریخ و زمان دقیق کلیک، صفحه ای که در آنجا روی بنر کلیک شده است، صفحه ای که بعد از کلیک کاربر به آن منتقل شده است ، هزینه تبلیغ ، ناحیه تبلیغاتی و ... در سیستم ثبت میشود ! هنگام تسویه حساب کلیه کلیک های شما مورد بازبینی دقیق مسئول مربوط قرار میگیرد و در صورت مشاهد کلیک تکراری بیش از حد از یک منطقه و یا هرگونه تقلب در سیستم بر اساس نوع تخلف بخشی و یا کل درآمد شما مصادره خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی