برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

پرتال‌های اینترانتی: بازاریابی و مدیریت مقبولیت افراد و مصرف

عنوان انگلیسی

Intranet portals: Marketing and managing individuals’ acceptance and use



لینک دانلود مقاله


فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مروری بر سوابق تحقیق

پرتال‌های اینترانتی، سابقۀ تجربی، خوداتکایی اینترنتی و TAM

خلاصه و خلاء‌های پژوهشی

تدوین الگو و فرضیه‌ها

روش تحقیق     

الگوی سنجش

نتایج

محدودیت‌ها و پژوهش‌های آتی

نتیجه‌گیری


ترجمه چکیده

با افزایش فشار بر روی بنگاههای کسب و کار برای دیجیتالی شدن و یکپارچه‌سازی ارتباطات داخلی خود، پرتال‌های اینترانتی محبوبیت پیدا کرده‌اند؛ این پرتال‌ها به عنوان بانک‌های دانش عمل کرده و به توزیع اطلاعات مورد نظر در سراسر سازمانها می‌پردازند. با این حال، مقبولیت پرتال‌های اینترانتی در نزد کاربران، غالباً، مسئله‌ای است که می‌تواند به شکست عملکردهای اصلی یک بنگاه بینجامد. این مطالعه درک بیشتری از نحوۀ جذب مراجعه‌کنندگان به پرتال‌های اینترانتی، از طریق ارائۀ مدلی برای تدوین و آزمودن میزان استفاده از یک پرتال اینترانتی (IPU) به دست می‌دهد و به سرچشمۀ مقبولیتِ یک پرتال تازه‌تأسیس برای کاربر می‌پردازد. برای آزمودن روابط میان تجارب پیشین، خوداتکایی اینترنتی، سودمندی ادراک‌شده، سادگی ادراک‌شده در کاربرد، هدف از کاربرد و موارد کاربرد از روش SEM استفاده شد. نتایج حاصل از یک بررسی بر روی دانشجویان نشان می‌دهد که ارتباطات مربوط به حوزۀ بازاریابی داخلی که بر تجربه و قابلیت پرتال متمرکز است، از بیشترین ارزش برای مقبولیت پرتال‌های اینترانتی و استفاده از آنها در داخل سازمانها برخوردار است، در حالی که خوداتکایی اینترنتی، که از طریق سوابق پرتال افزونتر می‌شود، رابطۀ پیچیده‌ای را با سودمندی ادراک‌شده نشان می‌دهد. هرچه آشنایی کاربران با پرتال‌ها و همکاری مستمر میان بخش‌های بازاریابی و فناوری اطلاعات بیشتر شود سودمندی ادراک‌شده از پرتال‌ها، نیز، بیشتر می‌شود.

ترجمه مقدمه

پرتال‌های اینترانتی در خط مقدم فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) هستند که به طور فزاینده‌ای در حال فراگیر شدن است. سازمانها به طور مداوم با چالش‌ها و مزیت‌های وعده‌داده‌شدۀ فناوری مواجهند؛ با این حال، مسائل اجرایی در این زمینه فراوان است. واقعیت‌های اقتصادی، تنظیم مجدد کسب و کار و رقابت فزاینده بر آن دسته از بخش‌ها که زمانی واحدهای کاری خودمختاری بودند فشارهایی را اعمال می‌کند تا به تدریج همکاری بیشتری باهم داشته باشند. یک نکتۀ ویژه آن است که استفادۀ فزایندۀ بازاریابی از فناوری در فعالیتهای خود به وابستگی به متخصصان ICT و سیستم‌هایی که آنها اجرا می‌کنند منجر شده است (لینگ و ین، 2001؛ پیرز و ایزبت، 2003)


مشخصات مقاله

فایل مقاله : 11 صفحه PDF

فایل ترجمه : 42 صفحه WORD

سال انتشار : 2012

دانلود فوری پس از پرداخت


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Share on facebook
Share on Google+
Share on twitter
email it
Share on Cloob
Share on linkedin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی