برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

همکاری در فروش محصولات فروتل

ShahBaz | شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

سیستم پشتیبانی بازاریابی فروتل که مجری سیستم تبلیغات رایگان است پشتیبان دائمی این بخش از فروتل نیز می باشد و به بازاریابهای اختصاصی، 5هزار تومان توسط فروتل هدیه عضویت داده می شود و مرتبا بر امکانات این بخش افزوده می شود، واریزی درآمد بازاریابها هفته ای دو مرتبه توسط فروتل انجام می گیرد و هیچ گونه هزینه هاست و دامنه و پشتیبانی بابت این سرویس دریافت نمی شود.

البته فرشنده می تواند بر روی این افراد مدیریت داشته باشد و با آنها در ارتباط باشد ولی به صورت خودکار تیم پشتیبانی فروتل کارهای لازم را انجام می دهد و فروشنده در این بخش کار بسیار ساده ای دارد و فقط باید این امکان را معرفی نماید تا بازاریابها ثبت نام نمایند و تیم پشتیبانی فنی و بازاریابی فروتل کلیه کارهای پس از آن را برعهده دارد و تنها یک دهم پورسانت تعیین شده محصولات فروخته شده در این سیستم به تیم پشتیبانی فروتل تعلق می گیرد که بسیار ناچیز است و هزینه های این بخش از خدمات فروتل را پوشش می دهد.

فروشندگانی که سابقه فعالیت تبلیغاتی در اینترنت داشته اند قدر این امکان را می دانند و از آن استفاده می نمایند چراکه ریسک عدم بازدهی تبلیغات را کاهش می دهد و به ازای فروش پورسانت می پردازند که پورسانت کالای توزیع شده توسط سیستم به صورت خودکار محاسبه و به بازاریاب پرداخت می شود و ... و از مزیت های بزرگ سیستم فروش مشارکتی اختصاصی فروتل عدم درگیری فروشنده در مدیریت و واریز درآمدها و کارهای پشتیبانی و بروز رسانی برنامه و هزینه ها سرور و ... می باشد.

همچنین از هر نوع فروشگاه ساز دیگری هم استفاده شود وب سرویس اضافه کردن سیستم مشارکت در فروش آن در اختیار فروشنده قرار می گیرد که با اضافه کردن کدهای آن براحتی هر سایتی قابلیت تبدیل به سیستم مشارکت در فروش را پیدا می کند.

این امکان در سیستم های مشابه با قیمت های بسیار زیاد ارائه گردیده است که فروتل به صورت رایگان در اختیار فروشنده قرار گرفته است و می تواند در افزایش فروش نقش زیادی داشته باشد.


ثبت نام همکار تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی