برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

www.irancnshop.ir

ShahBaz | يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

فروشندگان و صاحبان کالاها و خدمات یا مدیران سایتها و ... را به صفحه www.irancnshop.ir/sellers.aspx دعوت کنید تا محصولات خود را ثبت کنند. هر فروشنده که توسط لینک اختصاصی ذکر شده، در بخش فروشندگان ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین از دو روش زیر، صاحب درآمد می شوید:

پورسانت ثبت محصول: هر محصولی که ثبت کند و مدیر ایران سی ان آن را فعال کند، شما 600 ریال پورسانت دریافت می نمایید.

حقوق ثابت: با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید به یک حقوق ثابت دست پیدا کنید. اگر چنین فروشندگانی را به سایت معرفی کنید تا زیرمجموعه شما شوند، هر سفارش آنها که به فروش منتهی شود، معادل 2 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به عنوان حقوق ثابت، به درآمد شما افزوده می شود. 
مثلا اگر یکی از فروشنده هایی که زیرمجموعه شماست، سفارشی را به فروش تبدیل کند، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 200 تومان هم به عنوان حقوق ثابت، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.

فروشندگانی که زیرمجموعه شما هستند در جدول زیر نشان داده شده اند. برای مشاهده محصولات هر فروشنده، روی نام کاربری آن فروشنده کلیک کنید:


ردیف
نام کاربری
تاریخ عضویت
محصولات فعال
سفارشات منتظر ارسال
سفارشات ارسال شده
سفارشات رد شده
سفارشات تایید شده

 

 

راهنمای تبلیغ: شما می توانید لینک اختصاصی خود را با عناوین مناسب برای فروشندگان یا صاحبان کالاها و خدمات یا تولیدکنندگان یا مدیران سایتها و ... ارسال کنید. مثلا متن زیر:


با عرض سلام و ادب خدمت شما فروشنده محترم 
شما می توانید جهت افزایش فروش محصولات و خدمات خود در بخش فروشندگان ایران سی ان ثبت نام کنید. ما برای محصولات و خدمات شما مشتری می یابیم و شما پس از فروش محصولات و یا خدمات خود، درصدی از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت به ما می پردازید، که این درصد پورسانت، توسط خود شما تعیین می شود. بازاریابهای زیادی در سایت ایران سی ان به صورت شبانه روز به فعالیت مشغول هستند و فروش محصولات شما را به طور چشمگیری افزایش خواهند داد.

بسیار خوشحال می شویم برای شما نیز یک بازاریابی حرفه ای را آغاز کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به صفحه

 http://www.irancnshop.ir/sellers.aspx مراجعه کنید.

با سپاس

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی