برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

روش‌های رایج در خرید تبلیغات هوشمند

ShahBaz | يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

روش‌های رایج در خرید تبلیغات هوشمند

CPM

CPM مخفف Cost Per Mille به معنای «هزینه در هر هزار نفر» حالتی است که تبلیغ دهنده به ازای انتشار آگهی خود برای عده‌ای خاص از مخاطبان پول پرداخت می‌کند. این روش را CPT - Cost Per Thousand Impressions–نیز می‌نامند. Per mille به معنای به ازای هر هزار اجرا یا بارگذاری یک تبلیغ است.

CPC

CPC (سرواژه Cost per conversion): هزینه جذب یک مشتری است که معمولاً از طریق تقسیم کل هزینه‌های آگهی بر تعداد دفعات تبدیل (Conversion) آن به دست می‌آید. تعریف تبدیل (Conversion) بسته به شرایط متفاوت است و گاهی یک فروش، یک تقاضا یا یک خرید را شامل می‌شود.

CPA

CPA (مخفف Cost Per Action یا Cost Per Acquisition) که PPF (مخفف Pay Per Performance) نیز خوانده می‌شود، یکی از شیوه‌های مرسوم فروش رابطه‌ای است که در آن فقط بر اساس «عملکرد» کاربر پول پرداخت می‌شود؛ یعنی فقط به ازای کاربرانی که کار خاصی انجام داده‌اند (مانند خرید محصول و یا ثبت‌نام در سایت). 
CPA خود به دو بخش جزئی‌تر تقسیم می‌شود: 
1. CPL (مخفف Cost Per Lead): در این حالت، هنگامی پول پرداخت می‌شود که کاربر فرمی را پر کند، در یک خبرنامه عضو شود و یا هر کار دیگری که او را به سمت خرید سوق می‌دهد، انجام دهد.
2. در CPS (مخفف Cost Per Sale) تبلیغات چی ها هنگامی پول می‌دهند که کالا یا محصول فروخته شود.CPS به نام‌های PPS (مخفف Pay Per Sale) یا CPO (مخفف Cost Per Order) نیز خوانده می‌شود.

CPV

CPV سرواژه Cost Per Visitor است و هنگامی است که تبلیغ دهندگان به ازای انتقال بازدیدکنندگان خاص به سایت تبلیغ‌کننده پول پرداخت می‌کنند.CPV سرواژه Cost Per Click که به نام PPC (مخفف Pay per click) نیز شناخته می‌شود، هنگامی است که تبلیغ‌کننده هر بار که کاربر بر روی تبلیغ وی کلیک کند و به سایت او منتقل شود، پول پرداخت می‌کند. در این روش به ازای نمایش تبلیغات پول پرداخت نمی‌شود، بلکه به ازای کلیکی که کاربر بر آگهی می‌زند، به شرکت میزبان پول داده می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی