برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

T-Box دیتالاگر مجهز به GSM و GPRS

ShahBaz | چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

T-Box دیتالاگر مجهز به GSM و GPRS

یکی از راههای تشخیص ترکیدگی لوله و یا پوسیدگی بیش از حد آن که باعث هدر رفت مایعات می شود این است که در مسافت های خاصی از مسیر لوله، با قرار دادن سنسور فشار از تغییر فشار درون خطوط آگاه شده و بر اساس اطلاعات به دست آمده تمهیدات لازم را انجام داد.

محصول جدید شرکت سحاب با نام ST-Box110 است که قادر است از اتصال 2 سنسور پشتیبانی کند و در صورت نبودن برق شهری در محل نصب می توان از مدل باطری دار آن استفاده کرد که به دلیل مصرف کم این محصول عمر باطری آن به بیش از 5 سال میرسد.

مدل های مختلف این محصول در پروژه های بزرگ تله متری و اتوماسیون صنعتی کاربردهای فراوانی دارد و قابلیت خواندن سنسورهای استاندارد در صنعت آب و فاظلاب و صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع دیگر را دارد. به دلیل اینکه این محصول ساخت و طراحی داخلی شرکت می باشد، شرکت را قادر ساخته تا بدون توجه به اعمال تحریم های خارجی در پایین بودن قیمت و بالاتر بودن کیفیت بی رقیب باشد.

برای ارتباط با این دستگاه، شرکت از نرم افزارهای کامپیوتر و همچنین گوشی بهره می برد. نرم افزار کامپیوتر آن قادر به اعلام خطر، گزارش گیری از هر نقطه، رسم نمودار تغییر مقدار سنسور، تغییر تنظیمات دستگاه و .. است که این کار را با استفاده از ارتباط GSM برقرار می کند.

 
 
 
 

مشخصات تکمیلی دستگاه

 نرم افزارهای Data Loger

 نرم افزار گوشی همراه

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی