برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

نکته جهانی برای انتخاب همسر چیست ؟ !!

ShahBaz | چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

نکته جهانی برای انتخاب همسر چیست ؟ !!


انتخاب همسر مناسب یکی از مسائل جوانان در تمام دنیاست .این نکات از یکی از سایت های معتبر گرفته شده است و برای مردان مجرد بسیار مثمر ثمر خواهد بود :

نکات زیر برای مردانی در نظر گرفته شده است که شرایط روحی و عملی برای ازدواج را دارندو در آستانه بزرگترین انتخاب زندگی قرار دارند.




۱:  دختری را انتخاب کنید که مادرش به نظرتان شایسته و کامل می آید . مادر ها‌ آینه فردای دحترانشان هستند . دختری که مادری مقبول و شایسته دارد گزینه بسیار مناسبی است . " همیشه استثناهایی هم هست "


۲:  اندکی مهارت خانه داری یا پخت پز شما را گزینه مناسبی برای منتخب شدن میکند .این را بدانید که دیگر دوره تحکم تمام شده و مشارکت حرف اول را می زند.کمی مهارت خانه داری و آشپزی برای دوران مجردی تان هم خوب است .


۳: زنی را برگزینید که اندامی متناسب با شما دارد .


۴ : در قدم ها‌ی اول آشنایی خیلی دست و دل بازی ها‌ی بی حد و حصر به خرج ندهید چرا که بعضی از این موارد غیر ضروری است. همه ما برای بدست آوردن پول تلاش می کنیم و باید قدر آن را بدانیم . نه خسیس باش و نه ولخرج..! " ولی در خرید گل و جملات زیبا و عاشقانه و نوشته ها و کارت پستالهای عاشقانه زیبا تا میتوانید ولحرجی کنید . "


۵ : این را بدانید که همسر خود را نمی‌توانید در یک مکان عمومی بیابید . ضرب المثلی هست که می گوید:” همسرت را در استخر پیدا نمیکنی . “بهترین مکان ها‌ برای یافتن همسر مناسب ، اول خانواده ، رفت و امدها و شناختهای خانوادگی ، محل کار و آشنایی از طریق دوستان شفیق و خانواده و در دانشگاه صورت می گیرد . " قبل از آشنایی تو خیابون و دور دور کردن با ماشین و چت و فیس بوک و سایت و این جورجا ها حتمن سری به دادگاههای خانواده بزنید . "

ویرایش : http://delrobaee.blogfa.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی