برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

خواص ارد جو سبوس دار

ShahBaz | جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ

ضماد و آرد جو رادع است، ورم های سخت را تحلیل می برد، دمل های گرم را سر باز می کند و به تنهایی و یا مخلوط با هم وزن آرد جو و تخم پنیرک، برای سل ، ذات الجنب ، ورم های زیر بغل ، سینه ، پستان ، پشت گوش و سایر اعضا مفید است و ضماد آن با ریوند چینی برای ورم هایی که حرارت آنها در کمال حدت نباشد ، بسیار نافع است و با سرکه برای ورم های صفراوی و مخملک مفید است. اگر آرد جو نباشد ، جو مقشر را با آب و یا عصاره برگ های مناسب ساییده و استفاده کنید.

آرد جو سبوس دار

کد محصول : ard-joo-saboos
قیمت : 45,000 تومان

آرد جو سبوس دار


 

ضماد آرد جو با آب برای نقرس گرم و با آب گشنیز تازه برای تحلیل خنازیر و ورم های گرم سفت و ورم گلو نافع است.

 

آب پخته جو با سرکه برای جرب و خارش و آب برگ کاهو و نظایر آن برای سردرد ، ورم چشم ، باد سرخ و محکم کردن عضو شکسته نافع است. خوردن آرد جو با شکر غذای خوبی برای اطفال و مسکن عطش و التهاب است.

 

نان جو ثقیل الهضم و سنگین است و نفاخ. اگر خمیر آرد جو را بگذارند که ترش شود و در دوغ حل کنند و یک شب بگذارند بماند و بخورند برای تسکین غلیان خون صفراوی ، تشنگی مفرط ، قی صفراوی، تب های گرم ، اسهال صفراوی و خارش بسیار مفید است.

 

جو برای سرد مزاجان مضر است از این نظر باید با شکر خورده شود.

گروهی از دانشمندان معتقدند جو برای یبوست بسیار مفید است. در آزمایشاتی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که هر چه بیشتر آرد جو را تصفیه کنند، یعنی بیشتر سبوس آن گرفته شود اثر شفابخش آن کمتر می شود. بهترین راه این است که جو با سبوس کامل به صورت آرد یا بلغور جو مصرف شود.

آرد جو سبوس دار

کد محصول : ard-joo-saboos
قیمت : 45,000 تومان

آرد جو سبوس دار


دانشمندان دانشگاه ویسکانسن توصیه می کنند برای این که از حداکثر خواص جو استفاده شود، حتی الامکان آرد کامل آن تهیه و مصرف شود، یعنی سبوس آن هیچ گرفته نشود زیرا ترکیبات ضد کلسترول جو بیشتر در پوسته خارجی یعنی در سبوس جو قرار دارد.


ضماد و آرد جو رادع است، ورم های سخت را تحلیل می برد، دمل های گرم را سر باز می کندو به تنهایی و یا مخلوط با هم وزن آرد جو و تخم پنیرک، برای سل، ذات الجنب، ورم های زیر بغل، سینه، پستان، پشت گوش و سایر اعضا مفید است و ضماد آن با ریوند چینی برای ورم هایی که حرارت آنها در کمال حدت نباشد، بسیار نافع است و با سرکه برای ورم های صفراوی و مخملک مفید است. اگر آرد جو نباشد، جو مقشر را با آب و یا عصاره برگ های مناسب ساییده و استفاده کنید.
ضماد آرد جو با آب برای نقرس گرم و با آب گشنیز تازه برای تحلیل خنازیر و ورم های گرم سفت و ورم گلو نافع است.
آب پخته جو با سرکه برای جرب و خارش و آب برگ کاهو و نظایر آن برای سردرد، ورم چشم، باد سرخ و محکم کردن عضو شکسته نافع است. خوردن آرد جو با شکر غذای خوبی برای اطفال و مسکن عطش و التهاب است.
نان جو ثقیل الهضم و سنگین است و نفاخ. اگر خمیر آرد جو را بگذارند که ترش شود و در دوغ حل کنند و یک شب بگذارند بماند و بخورند برای تسکین غلیان خون صفراوی، تشنگی مفرط، قی صفراوی، تب های گرم، اسهال صفراوی و خارش بسیار مفید است.

آرد جو سبوس دار

کد محصول : ard-joo-saboos
قیمت : 45,000 تومان

آرد جو سبوس دار


آرد جو یکی ازمفید ترین  و موثرترین مواد  تمیز کننده پوست شناسایی شده که  اصلا  عارضه ای ندارد، پوست را صاف و درخشان  و زیبا میکند .توصیه  می کنیم برای اینکه همیشه این ماده  ارزشمند  را  همراهتان  داشته باشید، مقداری از آن را نزد آیینه بگذارید و پوست خود را از این ماده  مفید  و موثر بی نصیب نگذارید.

آرد جو دوسر کمی سوزاننده و فوق العاده تمیز کننده است.برای استفاده از آرد جو دوسر، مقداری از آن را کف دست خود بریزید و با کمی آب آن را به صورت خمیری نرم آماده کنید.با این خمیر ، پوست را به آرامی ماساژ داده و بعد آن را بشویید.

یک پیشنهاد عالی دیگر برای استفاده از مزایای آرد جو دوسر مخلوط کردن آن با پوست پرتقال است.برای اینکار، در فصلی که پرتقال میل می کنید، پوست آن  در محل مناسبی خشک کنید.پوست پرتقال به راحتی در معرض آفتاب، کنار پنجره، روی بخاری یا اجاق کم شعله خشک می شود.این پوست ها  را می توانید در تمام طول سال نگه دارید.

برای تهیه یک ترکیب تمیز کننده عالی، مقداری از پوست پرتقال خشک شده  را در آسیاب ریخته و آن را پودر کنید.بهتر است آن را الک کنید تا خمیری یکدست و نرم ترداشته باشید.حالا این پودر را را با کمی آرد جو دوسر ترکیب کرده و طبق روش بالا از آن استفاده کنید.

پس از مدتی شاهد تغییرات شگرفی در پوست خود خواهید بود.

منبع-http://www.mahsho.com


آرد جو سبوس دار

کد محصول : ard-joo-saboos
قیمت : 45,000 تومان

آرد جو سبوس دار


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی