برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

آموزش حل مشکل سیاه شدن صفحه در بلواستکس Bluestacks

ShahBaz | شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

آموزش حل مشکل سیاه شدن صفحه در بلواستکس Bluestacks

راه حل های مشکل صفحه سیاه در برنامه بلواستکس Bluestacks

روش رفع مشکل سیاه شدن صفحه در بلواستکس Bluestacks

علت سیاه شدن صفحه در برنامه بلواستکس Bluestacks

سیاه شدن صفحه در بلواستکس

چندی پیش آموزش نصب سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر را در وبسایت موبولوژی قرار دادیم که با استقبال خوب شما کاربران عزیز مواجه شد . بعد از آن دو آموزش کاربردی و تکمیلی دیگر و مرتبط با همان آموزش با عناوین “آموزش تغییر جهت نمایش برنامه ها از حالت افقی به عمودی و برعکس در بلواستکس” و “آموزش انتقال فایل از بلواستکس به کامپیوتر و برعکس” را قرار دادیم .

اما برنامه شبیه ساز بلواستکس قلق ها و ترفند های دیگری هم دارد ! همچنین این برنامه مشکلات معروفی نیز دارد که بسیاری از کاربران با آن مواجه میشوند و به دنبال راه حل آن میگردند . یکی از مشکلات معروف برنامه شبیه ساز اندروید بلواستکس , “سیاه شدن صفحه” در برنامه میباشد که در این مطلب از وبسایت موبولوژی تصمیم داریم راه حل های برطرف کردن این مشکل را به شما عزیزان آموزش دهیم .

پس با موبولوژی همراه باشید .

روش حل مشکل سیاه شدن صفحه در بلواستکس :

موبولوژی

ممکن است بعضی از کاربران , هنگام کار کردن با برنامه Bluestacks و یا اجرای برنامه ای مانند Clash Of Clans (کلش آف کلنز) در بلواستکس , با “صفحه سیاه” مواجه شوند !!

قبل از هر چیز باید بگوییم که برای نصب برنامه شبیه ساز بلواستکس , باید پیش نیازهای برنامه را داشته باشید تا بتوانید به طور کامل , موفق به نصب برنامه Bluestacks شوید و از شر مشکلات برنامه خلاص شوید . برای دانستن و فراهم کردن پیش نیاز های نصب برنامه بلواستکس به مقاله زیر مراجعه کنید :

پیش نیاز های نصب برنامه بلواستکس در ویندوز XP , 7 , 8 و 8.1

سیاه شدن صفحه در بلواستکس دلایل متعددی دارد که ما در این قسمت از آموزش , “علل سیاه شدن صفحه در بلواستکس” را ذکر کرده و راه حل آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم .

علل سیاه شدن صفحه در بلواستکس و راه حل برطرف کردن آن :

موبولوژی

1. استفاده از نسخه های قدیمی برنامه بلواستکس Bluestacks :

موبولوژی

نسخه های قدیمی برنامه Bluestacks با برخی از سخت افزار ها و ویندوز ها سازگار نبوده و همچنین ممکن است با برخی از برنامه ها مشکل داشته باشد که این ناسازگاری ها منجر به سیاه شدن صفحه بلواستکس خواهد شد .

اخیرا تیم سازنده شبیه ساز بلواستکس , نسخه جدیدی را عرضه کرده که در آن بسیاری از مشکلات نسخه های پیشین برطرف شده است ! همیشه سعی کنید آخرین نسخه برنامه بلواستکس را از وبسایت رسمی سازنده به نشانی ” WwW.Bluestacks.Com ” دانلود کرده و در سیستم خود نصب کنید .

توجه : تیم Bluestacks جدیدا به زیر مجموعه شرکت گوگل پیوسته است ! به همین دلیل بدون استفاده از فیلترشکن با ارور مخصوص و معروف 403 گوگل که برای خدمات وبسایت های گوگل میباشد مواجه میشوید و این به این دلیل میباشد که گوگل خدمات خود را بر روی ایرانیان بسته است !! پس بهتر است آخرین ورژن را با فیلترشکن از وبسایت سازنده دانلود کنید .

*********************************

2. بروز نبودن درایور کارت گرافیک سیستم شما :

موبولوژی

در بسیاری از اوقات , مشکل اصلی سیاه شدن صفحه در بلواستکس , آپدیت نبودن درایور کارت گرافیک سیستم شما میباشد و شما با آپدیت کردن درایور کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود , میتوانید مشکل سیاه شدن صفحه در Bluestacks را رفع کنید .

برای آپدیت کردن درایور کارت گرافیک سیستم خود , میبایست به وبسایت شرکت سازنده گرافیک خود بروید و آخرین نسخه درایور مخصوص گرافیک خود را دانلود کنید .

وبسایت های سه شرکت معروف سازنده کارت گرافیک Intel , AMD و Nvidia به صورت اتوماتیک , کارت گرافیک شما را شناسایی میکنند و شما میتوانید آپدیت درایور خود را دانلود کرده و بر روی وبسایت خود نصب کنید :

Intel : http://www.intel.com/p/en_US/support/detect

AMD : http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/auto_detect.aspx

Nvidia : http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx

توجه : اگر کارت گرافیک و یا چیپست سیستم شما Nvidia میباشد , برای حل مشکل سیاه شدن صفحه در بلواستکس , تنظیمات گرافیک Nvidia در کامپیوتر خود را طبق آموزش زیر تغییر دهید :

1. وارد Nvidia Control Panel شوید . برای این کار کافیست در محیط Desktop کامپیوتر خود , راست کلیک کرده و گزینه “NVIDIA Control Panel” را انتخاب کنید :

Open-Nvidia-Control-Panel

2. بعد از باز شدن NVIDIA Control Panel , از کادر سمت چپ , بر روی گزینه “Manage 3D settings” کلیک کنید :

Manage 3D settings

3. اکنون در کادر سمت راست , گزینه “Program Settings” کلیک کنید :

Program Settings

4. حالا بر روی دکمه “Add” کلیک کنید :

Add

5. یک پنجره Pop-Up برای شما باز خواهد شد که میبایست برنامه “Bluestacks Frontend” را انتخاب کنید :

Add-Bluestacks-Frontend

6. اکنون در پنجره زیرین در کادر سمت راست NVIDIA Control Panel کمی به پایین اسکرول کنید و در مقابل گزینه “Threaded Optimization” بر روی گزینه “Use global settings-auto” کلیک کرده و گزینه “Off” را انتخاب کنید :

Turn-Off-Threaded-Optimization

7. اکنون برنامه Bluestacks را Quit کرده و بعد از آن برنامه بلواستکس را Restart کنید . ( برای Quit/Restart کردن برنامه از آموزش زیر استفاده کنید . )

*********************************

3. اختلال در برنامه بلواستکس و هنگ کردن آن :

Restart کردن برنامه Bluestacks

گاهی اوقات شما برنامه ای در شبیه ساز بلواستکس نصب میکنید و یا فایلی را جا به جا میکنید که در برنامه بلواستکس اختلالی به وجود می آید و صفحه سیاه در بلواستکس نمایان میشود ! بهتر است که شما یکبار برنامه بلواستکس را Restart کنید (یا برنامه را Quit کرده و دوباره اجرا کنید ) تا مشکل برطرف شود .

برای Quit/Restart کردن برنامه Bluestacks میتوانید از طریق نوتیفیکیشن بار ویندوز برنامه Bluestacks را پیدا کرده و روی آیکن آن راست کلیک کنید تا بتوانید برنامه را Quit یا Restart کنید ( طبق عکس زیر عمل کنید ) :

Quit-Restart Bluestacks

*********************************

4. آپدیت نبودن Google Play Service و اختلال آن با برنامه بلواستکس :

موبولوژی

این مورد میتواند یکی از اصلی ترین دلایل سیاه شدن صفحه در بلواستکس باشد ! Google Play Service هر چند وقت یکبار از طرف گوگل آپدیت میشود و شما باید همیشه از آخرین نسخه برنامه Bluestacks استفاده کنید تا با آخرین نسخه Google Play Service سازگار باشد . ( برای دانلود آخرین نسخه برنامه بلواستکس به وبسایت رسمی سازنده به نشانی ” WwW.Bluestacks.Com ” رفته و برنامه را دانلود و نصب کنید )

همچنین اگر برنامه Google Play Service به طور کامل بر روی شبیه ساز بلواستکس شما نصب نباشد , برنامه هایی مانند : Clash Of Clans , Heyday و … که نیاز به Google Play Service دارند , اجرا نخواهند شد و در این صورت شما با صفحه سیاه مواجه خواهید شد .

اگر از ورژن های قدیمی بلواستکس استفاده میکنید , مراحل زیر را برای حل مشکل Google Play Service دنبال کنید ( نسخه های 0.9.11.4119 و بالاتر ) :

1. برنامه Bluestacks را اجرا کنید .

2. اکنون این برنامه را دانلود کرده و بعد از اجرای برنامه Bluestacks , این را اجرا کنید .

3. حالا برنامه بلواستکس را ریستارت کنید ( برای Restart کردن بلواستکس طبق آموزش های بالا عمل کنید )

*********************************

نکته : گاهی اوقات ممکن است شما نیاز داشته باشید , برنامه Bluestacks را به طور کل از روی سیستم خود پاک کرده و دوباره آن را نصب کنید تا مشکلات شما برطرف شود . برای پاک کردن برنامه بلواستکس به طور کامل از آموزش ساده و کوتاه زیر استفاده کنید :

آموزش حذف برنامه Bluestacks از کامپیوتر به طور کامل

*********************************

به همین سادگی

بهترین و جامع ترین آموزش ها را از موبولوژی بخواهید : – )

” کپی برداری از آموزش تنها با ذکر نام نویسنده و سایت Mobology مجاز میباشد “

منبع : www.mobology.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی