برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

انتقال ویژگی ها از یک محصول به محصول دیگر در ووکامروس

ShahBaz | پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

eshahnazi در تاریخ 21 Jan 2016 - 12:20 صبح گفته است

سلام

برای محصولاتی مثل فرش و پادری که ابعاد تعیین کننده قیمت هستند و قیمت ها هم با توجه به این ابعاد تعیین می شود.

یعنی مثلا اگر یک پادری ابعادش 50*80 باشه قیمتش 45تومن میشه.

من ویژگی ابعاد رو اضافه کردم اما امکان اینکه 45 هزار تومان رو به ابعاد 50*80 نسبت بدم نیست.

به بیان دیگر من میخوام اگر به محصولی ویژگی "ابعاد 50*80 " رو اضافه کردم به صورت خودکار قیمت "45 تومن" هم برای اون محصول لحاظ بشه.

و همچنین اگر "ابعاد 100*150" رو به ویژگی های اون محصول اضافه کردم به طور خودکار قیمت "170 تومن" به محصول اضافه بشه و به همین ترتیب....

آیا راه حلی برای این مسئله به ذهنتون میرسه؟

ادرس فروشگاه: چرم باف – فروش آنلاین انواع پادری، جلومبلی و گلیم فرش چرمی، سنگی، تریکو و …

با تشکر از وقتی که می گذارید.

 

سلام مجدد؛؛

 

برای این مشکل من راه حل خیلی خیلی ساده ای پیدا کردم
کافیه فقط شما محصول اولتون رو به صورت کامل و با جزییات وارد کنید و بعد طبق روش زیر بقیه محصولات رو وارد کنید.
مطابق با تصویر زیر از قسمت ” محصولات / دوبل کردن” رو بزنید. (مرحله 1)
http://padary.ir/wp-...016/01/dobl.png
با این کار از اون محصول (شامل تمام متنها و عکس ها و مهمتر از همه “ویژگی ها و متغییرها مثل قیمت و وزن و ابعاد” ) یک کپی ایجاد میشه. (مرحله 2)
شما فقط کافیه که عنوان و متن و عکسها رو مطابق محصول جدید تغییربدید.
به همین راحتی و خوشمزگی.

برای نمونه می تونید به سایتچرم باف – فروش آنلاین انواع پادری، جلومبلی و گلیم فرش چرمی، سنگی، تریکو و … مراجعه کنید.

 کلید واژه ها

انتقال ویژگی ها از یک محصول به محصول دیگر در ووکامروس- انتقال اتوماتیک ویژگی ها در محصولات در ووکامروس- 

 کپی محصولات در ووکامروس 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی