برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی

برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

داده هایی در مورد برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، پزشکی، کشاورزی و

تبلیغات
آخرین نظرات

تستر تلفن

ShahBaz | پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

۰۸ بهمن لامپ های SMD

بحث مدیریت مصرف انرژی هر روز بیشتر از پیش مورد توجه قرار می گیرد و در نتیجه تکنولوژی های مرتبط با سرعت بالایی در حال توسعه هستند. ترویج لامپهای کم مصرف به جای لامپهای رشته ای، ترویج لامپهای LED به جای لامپهای کم مصرف و حالا نوبت لامپهای SMD است که جای تکنولوژی LED را بگیرد.
بسیاری از ما در خانه لوسترها و یا وسایل تزیینی که از لامپهای G4 و G9 استفاده می کنند داریم و مصرف برق آنها و گرمای آنها باعث آزار ما شده است. حلا تکنولوژی جدید خبر بسیار خوبی برای ما دارد. لامپهای جدید نه تنها به صورت قابل ملاحظه ای مصرف برق را کاهش داده، نوری که از آنها ساطع می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
این تمام داستان نیست؛ گرمای این لامپها با لامپهای قدیمی اصلا قابل مقایسه نیست و همچنین عمر آنها به صورت قابل ملاحظه ای بالاتر از نمونه های پیشین است. به دلیل مصرف پایین به ترانس دستگاه هم فشاری وارد نکرده و عمر لوستر شما افزایش می یابد.
G4 6W
​لامپهای G9 هم به همین صورت می باشند؛ و به سه صورت عرضه می شود. لامپهای با برق DC؛ لامپهای با برق AC و لامپ دو منظوره​
G9 5W 6W
​ فراموش نکنید که این لامپها هم مثل اخلاف خود، نور آفتابی و نور مهتابی دارند. هر چند در برخی مدلهای جدیدتر، هر دو نور در یک لامپ تعبیه شده که بیشترین کارایی را داشته باشد.
G4 C
​ لوسترهای فانتزی چشمه نور در حال حاضر از این نوع لامپها بهره مند هستند تا ضمن بهره مندی از زیبایی چشم نواز، مصرف آن نیز کاملا کنترل شده باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی